Jak stworzyć idealny Landing Page?
- Tomasz Podgórski
- 5 maj 2022
- 1 minut(y) czytania
Meta opublikowała poradnik z najlepszymi praktykami dotyczącymi budowy i optymalizacji Landing Page’s
Kliknięcie w reklamę na Facebooku czy Instagramie to dopiero połowa sukcesu. Dopiero skłonienie użytkownika, aby wykonał w witrynie to czego od niego oczekujesz to pełny sukces.
O czym więc warto pamiętać tworząc Landing Page, na który dotrze Twój odbiorca? O tym właśnie jest przygotowany przez Meta przewodnik. Zespół Consumer Growth i Consulting Meta współpracujący z Branding Brand przenalizował 500 stron i doświadczenia użytkowników, którzy je odwiedzali w celu zweryfikowania wszystkich dobrych i złych praktyk.
33-stronicowy przewodnik zawiera szereg cennych spostrzeżeń i notatek, w tym kluczowe problemy i sposoby ich naprawienia.

Meta zauważa, że trzy kluczowe elementy, które muszą spełniać strony docelowe, to „Prędkość”, „Odpowiedzi na często zadawane pytania” i „Interfejsy przyjazne dla urządzeń mobilnych”, wraz z szeregiem spostrzeżeń i wskazówek, jak rozwiązać każdy z nich w ramach swojego podejścia.

Każdy element zawiera szczegółowe zestawienie wraz z przykładami i uwagami, w jaki sposób możesz zaktualizować swoje podejście zgodnie z wymaganiami użytkownika.

Na końcu przewodnika znajduje się również przydatna lista kontrolna, która zawiera wskazówki, jak ulepszyć każdy element zgodnie z ustaleniami Meta.

To naprawdę cenny przegląd, zawierający szereg ważnych uwag i elementów, o których należy pamiętać, a także praktyczne notatki, które pomogą poprawić Twoje wyniki. Warto poświęcić czas na zapoznanie się z zaleceniami, aby upewnić się, że maksymalizujesz swoje możliwości dzięki wynikom strony docelowej lub „docelowej”.
Tutaj możesz pobrać pełny przewodnik po optymalizacji landing page’a Meta.
Źródło: Facebook.com
Comments