top of page

Jak stworzyć idealny Landing Page?

  • Zdjęcie autora: Tomasz Podgórski
    Tomasz Podgórski
  • 5 maj 2022
  • 1 minut(y) czytania

Meta opublikowała poradnik z najlepszymi praktykami dotyczącymi budowy i optymalizacji Landing Page’s


Kliknięcie w reklamę na Facebooku czy Instagramie to dopiero połowa sukcesu. Dopiero skłonienie użytkownika, aby wykonał w witrynie to czego od niego oczekujesz to pełny sukces.


O czym więc warto pamiętać tworząc Landing Page, na który dotrze Twój odbiorca? O tym właśnie jest przygotowany przez Meta przewodnik. Zespół Consumer Growth i Consulting Meta współpracujący z Branding Brand przenalizował 500 stron i doświadczenia użytkowników, którzy je odwiedzali w celu zweryfikowania wszystkich dobrych i złych praktyk.


33-stronicowy przewodnik zawiera szereg cennych spostrzeżeń i notatek, w tym kluczowe problemy i sposoby ich naprawienia.



Meta zauważa, że ​​trzy kluczowe elementy, które muszą spełniać strony docelowe, to „Prędkość”, „Odpowiedzi na często zadawane pytania” i „Interfejsy przyjazne dla urządzeń mobilnych”, wraz z szeregiem spostrzeżeń i wskazówek, jak rozwiązać każdy z nich w ramach swojego podejścia.



Każdy element zawiera szczegółowe zestawienie wraz z przykładami i uwagami, w jaki sposób możesz zaktualizować swoje podejście zgodnie z wymaganiami użytkownika.


Na końcu przewodnika znajduje się również przydatna lista kontrolna, która zawiera wskazówki, jak ulepszyć każdy element zgodnie z ustaleniami Meta.



To naprawdę cenny przegląd, zawierający szereg ważnych uwag i elementów, o których należy pamiętać, a także praktyczne notatki, które pomogą poprawić Twoje wyniki. Warto poświęcić czas na zapoznanie się z zaleceniami, aby upewnić się, że maksymalizujesz swoje możliwości dzięki wynikom strony docelowej lub „docelowej”.


Tutaj możesz pobrać pełny przewodnik po optymalizacji landing page’a Meta.


Źródło: Facebook.com

 
 
 

Comments


Commenting has been turned off.

© 2022 by Tomasz Podgórski. 

bottom of page